گوینده ترکی استانبولی

29 جولای 2017
1

گوینده ترکی استانبولی از اصلی ترین نیازهای صادر کنندگان محصول به ترکیه است. ترکی استانبولی ( به ترکی استانبولی: Türkçe و یا Türkiye Türkçesi ) یکی از زبان‌های شاخه جنوب غربی یا گروه اوغوز.  زبان‌های ترکی است که ۸۳،۰۰۰،۰۰۰ نفر در سراسر جهان به عنوان زبان نخست یا دوم با آن سخن می‌گویند . این زبان رایج‌ترین زبان از شاخه‌ی زبان‌های ترکی می‌باشد. جغرافیای آن شامل ترکیه و قبرس شمالی و قسمت‌های کوچکی در عراق، یونان، بلغارستان، جمهوری مقدونیه، کوزوو، آلبانی و دیگر قسمت‌های شرقی اروپا را شامل می‌ود. سالانه جمعیت بسیاری نیز از ترکیه به غرب اروپا و بویژه آلمان مهاجرت می‌کنند که موجب تکلم ترکی در آن مناطق می‌گردد.

مرز مشترک کشور ما با ترکیه و حجم صادرات و واردات بین دو کشور سبب شده تا شراکت اقتصادی قدرتمندی در منطقه شکل بگیرد. با توجه به  تحولات روز افزون سیاسی این ارتباط مشترک روز به روز بیشتر می شود . از این رو صاحبان مشاغل بسیاری که تمایل به حضور در بازار ترکیه و انجام تبادلات تجاری هستند . نیاز به استفاده از زبان مقصد را دارند. استودیو گدار با همکاری برترین گویندگان ترکیه شرایطی فراهم آورده تا شما بتوانید ، ارائه و معرفی محصول خود به همکاران ترک خود و بازار ترکیه براحتی انجام دهید .

متاسفانه برخی شرکت ها که تمایل به دوبله فیلم ، تیزر و دیگر محصولات خود به زبان ترکی دارند گاهی از دوستانی کمک می گیرند که تنها به واسطه حضور در کشور ترکیه به این زبان آشنایی دارند .حال انکه این کار دقیقا مشابه این است که یک شرکت ترک از یک ترک زبان که تنها می تواند به فارسی صحبت کند برای معرفی محصولات خود کمک بگیرد .از این رو توصیه ما به شما این است که حتما از گویندگان بومی مقصد نهایی خود در این امر کمک بگیرید . در زیر چند نمونه صدا از گویندگان ترکی ما را بشنوید و برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

 

Rating: 5.0/5. From 4 votes.
Please wait...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.

نظرات

حمید حیدری

2020-09-15 در 9:26 ب.ظ

من از این خوشم اومد

No votes yet.
Please wait...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.