نماد سایت استودیو صدابرداری گُـدار

آرایش غلیظ نعمت الله به اکران دوم عید فطر رسید

«آرایش غلیظ» نعمت الله به اکران دوم عید فطر رسید/ فیلم های توکلی و سیدی پاییز به نمایش عمومی درخواهند آمد

سینماپرس: سعید خانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا صبح امروز از اکران فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت الله در اکران دوم عید فطر خبر داد.

بنابراین گزارش، وی در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد اکرانهای این شرکت اظهار داشت: هم اکنون فیلم های «برف» به کارگردانی مهدی رحمانی و «پنجاه قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد را در اکران سینماها داریم.

وی گفت: قرار است فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» ساخته حمید نعمت الله که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته با استقبال منتقدان و اهالی رسانه مواجه شد را در اکران دوم عید فطر داشته باشیم و به نظر می رسد این فیلم پتانسیل جذب مخاطب را خواهد داشت.

در خلاصه داستان جدیدترین فیلم نعمت الله آمده است: جوانی بار قاچاق ترقه و فشفشه های چهارشنبه سوری یکی از دوستانش را بالا می کشد و از طریق دختری که دوستش دارد تلاش می کند آنها را بفروشد.

حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی ، هومن برق نورد و علی عمرانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

خانی تصریح کرد: همچنین بعد از اکران فیلم جدید نعمت الله ، برنامه ریزی بعدی ما اکران دو فیلم سینمایی «بیگانه» به کارگردانی بهرام توکلی و «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی در فصل پاییز است.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «بیگانه» پنجمین اثر بهرام توکلی است که طی آن زوج جوانی در مدتی کوتاه لحظات زندگی گذشتشان را مرور می‌کنند و این مرور خاطرات، زندگی حالشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد را به تصویر می‌کشد.

 مهناز افشار، پانته آبهرام، امیر جعفری، هومن برق نورد، علی صالحی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم سینمایی «سیزده» دومین ساخته سینمایی هومن سیدی از بازیگران مطرحی چون امیر جعفری، آزاده صمدی، ریما رامین فر، امیر جدیدی، ویشکا آسایش، مهران احمدی، نوید محمد زاده و سینا میرطهماسب برای ایفای نقش‌ها بهره برده است.

سعید سعدی (تهیه کننده)، علی تبریزی (فیلمبرداری)، حسین بشاش (صدابردار)، هومن سیدی (تدوین)، علی ملاقلی پور(دستیار کارگردان و برنامه ریز)، سودابه خسروی «چهره پرداز» از عوامل فیلم سینمایی سیزده هستند.

فیلم سینمایی سیزده درباره پسر ۱۳ ساله‌ای است که در سن رشد پدر و مادرش از هم جدا می شوند. او به دلیل تنهایی و عقده هایی که برایش به وجود آمده به جوان‌های بزرگتر از خودش پناه می برد و این باعث تغییر و تحولی در وی می‌شود که هویت واقعی و اصلی او را تغییر می دهد. درست وقتی که این پسر باید به ثبات شخصیتی برسد با افرادی بُر می‌خورد و باعث بروز اتفاقاتی در زندگیش می‌شود….

شرکت نسیم صبا پیش از پخش فیلمهای «روزهای زندگی» ساخته پرویز شیخ طادی و «اینجا بدون من» ساخته بهرام توکلی را داشته است.

خروج از نسخه موبایل