داستان اسباب بازی ۴ هم روانه بازار شد

1 آگوست 2017
0

داستان اسباب بازی ۴

داستان اسباب بازی(به انگلیسی: Toy Story) به کارگردانی جان لستر اولین انیمیشن بلند کامپیوتری والت دیزنی است که در سال ۱۹۹۵ ساخته شد و یکی از تحسین شده‌ترین و پرطرفدارترین انیمیشن‌های جهان است. به دنبال استقبال زیاد از این فیلم، دنباله آن با نام داستان اسباب بازی ۲ در سال ۱۹۹۹ ساخته شد و داستان اسباب بازی ۳ نیز در سال ۲۰۱۰ اکران شد.

“اندی” پسر بچه‌ای شش ساله است که اسباب بازی‌هایش را خیلی دوست دارد. اما دانستن این موضوع که اسباب بازی‌ها زنده می‌شوند کمی عجیب به‌نظر می‌رسد.”وودی”، گاو چرانی قدیمی و اسباب بازی مورد علاقهٔ “اندی”، رهبر تمامی اسباب بازی‌ها در اتاق “اندی” است. دوستان “وودی” یک دایناسور، خوک، سگ و سیب زمینی هستند. “اندی” در جشن تولدش، تکاوری فضایی به نام “باز لایت یر” هدیه می‌گیرد و این اسباب بازی جدید جای “وودی” را تا حدی تنگ می‌کند. حس حسادت “وودی” منجر به چشم و هم‌چشمی می‌شود. طی بروز اتفاقاتی “وودی” و “باز” سر از خانهٔ پسر همسایه، “سید”، در می‌آورند که از قضا این پسر عادت به شکنجه و خراب کردن اسباب بازی‌ها دارد. “وودی” و “باز” باید هر چه زودتر به خانهٔ “اندی” برگردند چون تا چند روز آینده خانوادهٔ “اندی” قصد اسباب کشی دارد.

داستان اسباب بازی در ۲۲ نوامبر ۱۹۹۵ اکران شد. اما در اکتبر ۲۰۰۹ بعد از ۱۴ سال به همراه قسمت دوم این انیمیشن با عنوان داستان اسباب بازی ۲ روی سیستم جدید سه بعدی رفت.

گفتنی است؛ سری چهارم این انیمیشن پر طرفدار که محصول سال ۲۰۱۴ است از یکشنبه، چهارم خرداد ماه وارد شبکه نمایش خانگی شده است. منبع : سینما پرس

Rating: 2.0/5. From 2 votes.
Please wait...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.

نظرات