نمایش«خانم» در اکران دوم عید فطر

1 آگوست 2017
0

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

از نمایش«خانم» در اکران دوم عید فطر تا آخرین اخبار از تولیدات سینمایی امیر سیدزاده

سینماپرس: سید امیر سید زاده تهیه کننده سینما صبح امروز اعلام کرد: قرار داد اکران فیلم سینمایی «خانوم» ساخته تینا پاکروان با حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی بسته شده است و این فیلم در اکران دوم عید فطر به سرگروهی سینمای استقلال نمایش داده خواهد شد.

بنابراین گزارش، این تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس ادامه داد: «خانوم» روایت سه زن در سه نقطه تهران، از شمال تا جنوب است و در آن بازیگرانی از جمله امین حیایی، شقایق فراهانی،‌ سیامک انصاری، اشکان خطیبی، اندیشه فولادوند، پانته‌آ پناهی‌ها، نقی سیف جمالی، حمیرا اعظمی، سوگل خالقی و مجتبی طهماسبی به ایفای نقش پرداخته اند.

وی گفت: اخیراً فیلم سینمایی «زندگی جای دیگریست» ساخته منوچهر هادی را در اکران سینماها داشتیم و با اینکه این فیلم از فروش خوبی برخوردار بود از سرگروهی کنار رفت و در حال حاضر در سینماهای محدودی در حال نمایش است.

سیدزاده تصریح کرد: برای فیلم سینمایی «آمین خواهیم گفت» ساخته سامان سالور عنوان شده که مشکل فیلم بعد از سه سال حل شده است و پروانه نمایش فیلم صادر شده اما هنوز این ابلاغ به من تهیه کننده نرسیده است.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «آمین خواهیم گفت» روایت قصه‌ای عاشقانه در بستری انسانی است.

سیدزاده تصریح کرد: برای اکران فیلم سینمایی «ناخواسته» به کارگردانی برزو نیک نژاد هنوز برنامه ریزی نکرده ایم و این فیلم قرار نیست امسال اکران شود.

وی در مورد فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمد زاده نیز گفت: تدوین این فیلم  توسط کارگردان به اتمام رسیده است و فیلم وارد مرحله صداگذاری توسط سهند مهدی زاده شده است.

 قرار است بزودی صداگذاری این فیلم نیز آغاز شود تا «مادر قلب اتمی» برای نمایش در جشنواره فجر امسال آماده شود.

ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان و محمدرضا گلزار ۴ بازیگر اصلی این فیلم هستندبر اساس اعلام مدیر پخش نسیم صبا

No votes yet.
Please wait...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.

نظرات