ضبط صدای تلفن گویا

29 جولای 2017
2

       تلفن گویای هر سازمان یا شرکتی خصوصی و دولتی مهمترین ویترین آن شناخته می شود، چرا که هر کدام از مخاطب ها در ابتدا توسط تلفن گویا شرکت مورد استقبال قرار می گیرند. از این رو بیشتر شرکت ها و نهادهای دولتی که اهمیتی خاصی برای تکریم ارباب رجوع قائل هستند، کیفیت بالای ضبط صدا برای تلفن گویا را مورد توجه خود قرار می دهند.

تا بحال اتفاق افتاده با تلفن گویایی تماس گرفته باشید و کیفیت صدای پائین، لحن و بیان بد گوینده و نامفهومی آن شما را آزار داده باشد. همین دلیل گواهی است تا شما دوست نداشته باشید در دسته این نوع شرکت ها قرار بگیرید. ضبط صدای تلفن گویا توسط گوینده خوش صدا و خوش لحن که متنی زیبا و روان را می خواند، میتواند درعین اعتبار بخشیدن به مجموعه شما، سبب ایجاد حس آرامش و اطمینان در مخاطب شود.

در زیر می توانید یک نمونه صدای تلفن گویا ضبط شده در استودیو گدار را بشنوید. دیگر نمونه صدا های ما را هم می توانید در اینجا گوش کنید.

سفارش ضبط صدای تلفن گویا :

        شما می توانید برای سفارش ضبط صدای تلفن گویای شرکت خود ابتدا متن مورد نظر را برای ما ارسال نموده تا قیمت آن محاسبه و به شما اعلام شود. سپس ما متن شما را بررسی کرده و در صورتی که نیاز به ویرایش داشته باشد به صورت رایگان انجام می شود. در برخی موارد نیز ممکن است ما بر اساس تجربه، متوجه کاستی هایی در متن تلفن گویای شما شویم، که در این صورت مواردی را به آن اضافه می کنیم تا در آینده شما متحمل هزینه های بیشتر نشوید. شما در نهایت فایل های خود را با فرمت های خواسته شده طی مدت زمانی کمتر از سه روز تحویل خواهید گرفت.

نمونه متن تلفن گویا:

       در زیر می توانید یک نمونه متن برای تلفن گویا که به صورت پیش فرض و بر اساس نیازهای اکثر شرکت های متوسط در نظر گرفته شده را دانلود کنید. سپس آن را بر اساس خواسته های خود تغییر داده و برای ما ارسال کنید. چنانچه متن تلفن گویای خود را آماده کرده اید، این متن می تواند به شما در مورد نحوه دسته بندی آنها کمک کند.اگر نیاز به مشاوره در تهیه متن خود دارید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در حوزه مخابرات به شما در تدوین متن مورد نظر کمک کنند.

 

۱۰۱- (با) سلام – شما با شرکت (نام شرکت) تماس گرفته اید.

۱۰۲- با هدف خدمات رسانی بهتر کلیه مکالمات شما با همکاران ما ضبط می شود.

۱۰۳- در صورت اطلاع از داخلی مورد نظر آن را شماره گیری فرمایید و یا برای …

۱۰۴- تماس با (واحد فروش) عدد ۱ – (واحد پشتیبانی) عدد ۲ – (واحد مالی) عدد ۳ – (مدیریت) عدد ۴ – و برای تماس با اپراتور عدد ۰ را شماره گیری کنید.

۱۰۵- متاسفانه داخلی مورد نظر مشغول است. برای انتظار برقرای تماس عدد (۱) و برای گذاشتن پیغام عدد (۲) را شماره گیری نمایید.

۱۰۶- شما نفر (۱ تا ۲۰) در صف انتظار می باشید. از انتظار شما صیمیمانه سپاس گذاریم.

۱۰۷- ساعات کاری شرکت شنبه تا چهارشنبه (۸) صبح الی (۱۷) و روزهای پنجشنبه (۸) صبح الی (۱۳) می باشد.

Rating: 3.4/5. From 7 votes.
Please wait...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.

نظرات

support

2019-01-09 در 10:45 ق.ظ

سلام , وقت بخیر
لطفا در سایت یک شماره تماس یا راه ارتباطی اضافه شود . من قصد داشتم برای سفارش ضبط صدا تلفن گویا با مجموعه شما صحبت کنم که متاسفانه به دلیل عدم وجود شماره تماس ؛ این امرمحقق نشد .
با تشکر

Rating: 4.0/5. From 2 votes.
Please wait...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.

محمد رضا پرهیخته

2019-02-03 در 11:00 ق.ظ

سلام
از اطلاع رسانی شما متشکرم. مشکلی در بخش فنی وجود داشت که به لطف اطلاع رسانی شما رفع شد. شما می توانید با شماره ۹۱۰۱۲۱۷۴-۰۲۱ تماس بگیرید.

No votes yet.
Please wait...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.