رکورد انیمیشن های سریالی شکست

1 آگوست 2017
0

«سیمپسون‌ها» با دریافت سفارش مجموعه بیست و نهم و سی‌ام و با مجموع ۶۶۹ قسمت، رکورد طولانی‌ترین مجموعه انیمیشن را شکست.

سیمپسون‌ها، کارتون پویانمایی آمریکایی ساخته مت گرونینگ است که برای شبکه رسانه‌ای فاکس ساخته می‌شود. این سری نمایشی طنز از سبک زندگی خانواده سیمپسون‌ها است که از هومر، مارج، بارت، لیسا و مگی تشکیل شده. این مجموعه فیلم در شهر ساختگی اسپرینگفیلد اجرا می‌شود که فرهنگ آمریکایی، ارتباطات تلویزیونی و دیگر رفتارهای انسانی را به تصویر می‌کشد.

این خانواده در ابتدا توسط گرونینگ کمی قبل از شروع مجموعه انیمیشنی کوتاه به کارگردانی جیمز ال. بروکس ساخته شد. او یک خانواده از هم گسیخته را ساخت و آن‌ها را بر اساس خانواده خودش نام گذاری کرد و خود را بارت می‌داند. در ۱۹آوریل ۱۹۸۷ این مجموعه بخشی از نمایش تریسی آلمن شد. پس از پخش سه فصل، مجموعه به یک نمایش نیم ساعتی پربیننده تبدیل شد که برای فاکس اهمیت داشت، اولین مجموعه این شبکه که در لیست ۳۰مجموعه برتر در یک فصل قرار گرفت.

شرکت فاکس دو مجموعه دیگر از «سیمپسون‌ها» را سفارش داد. مجموعه ۲۹ و ۳۰ تعداد قسمت‌های این انیمیشن را به ۶۶۹ قسمت رساند و با این سفارش مجموعه «گان‌اسموک» با ۶۳۵ قسمت را پشت سر گذاشت.

در این دو مجموعه جدید تمام ۶ صدای نقش‌های اصلی نیز وجود دارند. این انیمیشن که از دسامبر سال ۱۹۸۹ آغاز شده تا کنون ۳۲ جایزه «امی» را ازآن خود کرده است. این مجموعه، ماه گذشته ششصدمین قسمت خود را جشن گرفت. مت، جیم و ال بروکس تهیه‌کنندگان این مجموعه هستند.

No votes yet.
Please wait...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.

نظرات