موآنا به پرده سینماها می آید

1 آگوست 2017
0

طرفداران انیمیشن های دیزنی بی صبرانه منتظر هستند تا پرنسس جدیدشان را با نام «موآنا» ببینند. این انیمیشن در روز شکرگزاری سال ۲۰۱۶ اکران می ‌شود.

موآنا داستان یک ماجراجویی باستانی در حدود سال پیش و در جزایر اقیانوس آرام جنوبی است. در این انیمیشن موآنا یک دختر نوجوان است که بسیار سرزنده است و در یک ماجراجویی می خواهد سفر ناتمام اجدادش را به پایان برساند. او در مسیر خود به یک موجود به اسم «موایی» برخورد می کند. این دو با هم برای به اتمام رساندن سفرشان با موانعی مواجه می شوند و باید با موجودات عجیب الخلقه ای مبارزه کنند.

دیزنی این امید را داده که موآنا می تواند جا پای انیمیشن «یخ زده» بگذارد. این انیمیشن نه تنها در ۲۰۱۳ سال بسیار محبوب شد، بلکه میزان فروش آن نیز در سر تا سر جهان به ۱٫۳ میلیارد دلار رسید و به عنوان پر درآمد ترین انیمیشن شناخته شد. موفقیت «یخ زده» به دلیل پرنسس این انیمیشن، السا بود. تمام دختران در سرتاسر جهان خود را جای السا می گذاشتند. اولی کراوالو، صداپیشه موآنا نیز فکر می کند این شخصیت فرصت این را دارد که مانند السا به کاراکتری ویژه تبدیل شود.

“موآنا” شخصیت بسیار جذابی است. بسیار شجاع و جسور است و می داند از زندگیش چه می خواهد و برای به دست آوردن آن از هیچ چیز نمی ‌هراسد.

موآنا انیمیشن ساخته شده توسط دیزنی در نوامبر سال ۲۰۱۶ بر روی پرده سینما خواهد بود.

No votes yet.
Please wait...
Voting is currently disabled, data maintenance in progress.

نظرات